All Communities

eBook: Dynamics CRM Basics

 This is the official release of Microsoft Corporation

The Microsoft Dynamics CRM Basics guide contains the essentials you need to know to navigate the system, enter data, and move your customers through the sales cycle or resolve a service issue successfully. We included only what you need to know to get productive right away, and we kept every topic as short as possible.

Download the eBook

 

Whitepaper: Groothandel: Groei in turbulente tijden

Deze whitepaper wordt u aangeboden door GAC Business Solutions

De groothandel in consumentenartikelen opereert in een dynamische omgeving met onvoorspelbare veranderingen. Er is al jaren een strijd om de regie in de keten: wie oefent welke rol uit en wie heeft de macht? Inspelen op verandering als onderdeel van een keten vereist flexibiliteit, innovativiteit en snelheid. Een groothandel onderscheidt zich door in te spelen op onverwachte vraag zoals die ontstaat bij acties, thema’s of evenementen. Een snelle time-to-market is key.

Kortom, veranderde markten, ketenintegratie en verhoogde flexibiliteit vragen om nieuwe strategieën die inspelen op deze tijd. Door in te zetten op vier vlakken is de groothandel voorbereid op de toekomst.

Download hier de whitepaper

 

Whitepaper: De voor-en nadelen van digitale factuurverwerking in de cloud

Deze whitepaper wordt u aangeboden door Easy Systems

Steeds meer processen spelen zich af in de Cloud. Zo is de Cloud inmiddels ook een mogelijkheid bij het kiezen van een oplossing voor het geautomatiseerd verwerken van inkoopfacturen. Waarom zou je als organisatie kiezen voor digitale factuurverwerking in de Cloud ten opzichte van een on-premise implementatie? Bepaal voordat u een keuze maakt eerst zelf wat voor uw organisatie belangrijk is. Om u wat meer inzicht te geven in de voor- nadelen van een (public) Cloud oplossing, hebben wij ze alvast voor u op een rijtje gezet.

Klik hier om de whitepaper te downloaden

Case study: Twilmij, succesvolle integratie van Swift met Dynamics AX

Deze case study wordt u aangeboden door Easy Systems

Twilmij ontwikkelt en produceert hoogwaardige kernen en premixen voor de diervoedingssector in Noord West Europa. Voor het efficiënter inrichten van hun
financiële proces waren zij op zoek naar een software oplossing met een succesvolle interface voor Axapta (Microsoft Dynamics AX). Easy Systems bood de
oplossing!

Download hier het verhaal van Twilmij

Case Study Dynamics CRM: UAB Health Systems

This case study is presented by ClickDimensions.

The University of Alabama at Birmingham (UAB) Health System is an academic health center located in Birmingham, Alabama. The UAB Health System is the largest employer in the city of Birmingham, and second largest in the state of Alabama. UAB Hospital is the centerpiece of the UABHealth System.Marketing to both employees and consumers, the UABHS marketing and communications team needed a way to easily segment their audiences, differentiate the content that was delivered to each audience, track the performance of their email campaigns, and evaluate the results in order to continually improve the effectiveness of their communications. Read here why they chose for the ClickDimensions solution and how it works for UAB Health Systems

 

Content Marketing Infographic by ClickDimensions

We are a big fan of content marketing here at ClickDimensions. Not only does it provide valuable information to your customers, it can also be used to discover prospects and introduce them to your company. But are you using your content in a way that can generate the highest returns? In the infographic below, we outline 7 steps to successful content marketing – compared to going on a fishing trip!

Lees meer: Content Marketing Infographic by ClickDimensions

White paper: AX2012 Master Data Management for manufacturers

This white paper is presented by e-Con Solutions.

If you’re a manufacturer, you may be looking at an issue that the best industry ERP system can’t resolve for you: managing product information that’s grown along with your product portfolio. In the past, adding items for new products might include an item number, pricing, description, and a handful of other requirements. Growth is not good news if your people are managing thousands of items, and every item includes or is associated with volumes of specific information.

If you want to know how a manufacturer is using a configurator to provide an automated workflow and user interface that transforms the process of adding product items into ERP, download this white paper.

Case Study: Waarom kiest Peka Kroef voor BI4Dynamics?

Deze case study wordt aangeboden door Hillstar

Peka Kroef had een BI-oplossing van hun ERP-partner als aanvulling op Microsoft Dynamics NAV2009. Echter, ze konden die oplossing zelf nauwelijks beheren en elke gewenste aanpassing resulteerde in betaald maatwerk. Door het toenemend belang van een goed en snel inzicht in stuurinformatie en hun focus op het optimaliseren van het productieproces is Business Intelligence voor Peka Kroef steeds belangrijker geworden. Om niet alleen de toenemende eisen vanuit kantoor maar ook vanuit de productie zo goed mogelijk in te vullen besloten ze in overleg met de ERP-partner om de huidige BI-oplossing uit te faseren. Samen met Hillstar en Schouw is een nieuwe BI-omgeving opgezet. Met BI4Dynamics heeft peka Kroef een laagdrempelige oplossing, die ze voor een groot gedeelte zelf kunnen beheren tegen een veel gunstiger investeringsplaatje. Lees het hele verhaal van Peka Kroef.

 

 

Case study: Implementatie Dynamics AX bij KNHS

Deze case study wordt u aangeboden door Crimsonwing.

De Koninklijke Nederlandse Hippische Sportfederatie (KNHS) begon in 2005 met de gefaseerde implementatie van Microsoft Dynamics AX. Dit ERP platform, aangevuld met de ledenoplossing Dynamics for Membership, voldoet aan alle eisen om de complexe ledenadministratie van de KNHS te ondersteunen en de belangen van haar leden en aangesloten verenigingen te behartigen. Lees het complete verhaal van de KNHS

 

Whitepaper: Efficiency met Document Input & Output Management software

Deze whitepaper wordt u aangeboden door Formpipe.

Over het algemeen moeten bedrijven maandelijks aardig wat documenten verwerken. Het gaat daarbij niet alleen om eigen documenten die bij uw klanten terecht dienen te komen, maar ook om documenten die u bijvoorbeeld van uw leveranciers ontvangt. Zoals u weet, kost het opmaken, verwerken, verspreiden en archiveren hiervan erg veel tijd. Dat is echter niet nodig. Er is immers software beschikbaar waarmee dit proces geautomatiseerd kan worden.

Klik hier om te downloaden

 

Whitepaper: De overstap naar geautomatiseerde factuurverwerking. Wat zijn de aandachtspunten?

Deze whitepaper wordt u aangeboden door Easy Systems.

Digitalisering is vandaag de dag een hot en actueel item. Zo is het digitaliseren van het proces van aankoop tot de uiteindelijke betaling van een inkoopfactuur - ofwel het purchase to pay proces - een onderwerp waar steeds meer bedrijven aandacht aan besteden. Door dit integrale proces te automatiseren zijn er legio voordelen te behalen. Waarvan de meest voor de hand liggende tijd- en kostenbesparing en meer controle zijn. Een belangrijk onderdeel van het purchase to pay proces is de digitale verwerking van de binnenkomende facturen.
Het kiezen van een oplossing voor digitale factuurverwerking die bij de eisen en wensen van de organisatie past, is dan ook geen sinecure. Wanneer maak je de keuze om over te gaan op digitale factuurverwerking? Wat zijn de voordelen? Waar moet je zoal op letten en welke aspecten spelen een belangrijke rol in de keuze voor de juiste oplossing? Dit artikel geeft meer inzicht in het waarom van digitale factuurverwerking en biedt tevens een aantal handvatten voor het maken van de juiste keuze.

Download de whitepaper hier.