Dynamics Experience

When:  Sep 3, 2015 from 10:00 to 19:00 (CET)

Op 3 september 2015 vindt voor de zevende keer de DynamicsExperience plaats.

Het dagthema is Business Process Innovation. De centrale vraag van deze dag is: "Hoe kan IT ons helpen om status quo te veranderen?"
Hoor van Pepijn Richter, directeur ERP Product Marketing bij Microsoft HQ wat de visie en strategie van Microsoft voor de komende tijd gaat worden met betrekking tot business applicaties.

Leer van andere Dynamics gebruikers hoe zij IT inzetten om concurrentie een stap voor te zijn. Kom in gesprek met andere leden, zoals Bouwmaat, Vink Holding, MetaalUnie, PetPower, BERG, Wehkamp en vele anderen in één van de ruim 30 break-out sessies of één-op-één gesprekken.

• Tijdens de Experience zullen we kort stil staan bij o.a. de volgende onderwerpen:
  • Wat zijn de nieuwe (branche specifieke) ontwikkelingen in het ERP landschap? En hoe kunnen ze organisaties helpen efficiënter te werken?
  • Hoe worden de trends als Big Data, Internet of Things, Artificial Intelligence, de Cloud toegepast in de producten die ik gebruik of waar gaat het mijn organisatie rak
  • Wie is nu de echte eigenaar van IT-projecten in mijn organisatie en hoe is het in andere organisaties geregeld?
  • Heb ik de juiste mensen geselecteerd als key-users?
  • Hoe ontsluit ik de juiste informatie uit onze systemen? En hoe rapporteer ik op de meest effectieve manier?
  • Hoe ziet er moderne klant eruit en hoe kan mijn organisatie zich aanpassen aan een nieuw koopgedrag.
  • Wat zijn de ontwikkelingen rondom licenties en kosten van Dynamics applicaties en andere Microsoft producten?
  • Hoe zorg ik ervoor dat dat mijn medewerkers het systeem optimaal gebruiken? 

Schrijf u in en laat u inspireren door gelijkgestemden!

We zien u graag terug op 3 september!

Met hartelijke groet,

Jay Ramsanjhal
Voorzitter

Gooiland
Emmastraat 2
Hilversum, 1211 NG